Vi er her for at hjælpe dig

Gennemse vores FAQ og lad os hjælpe dig med at finde de svar, du søger.

 

Vi er her for at hjælpe dig

Gennemse vores FAQ og lad os hjælpe dig med at finde de svar, du søger.

 

Almindelige spørgsmål

Hvor befinder I jer?

Vi er beliggende i Ödeshög, Södertälje og Helsingborg.
Adresserne er Lievägen 6, 599 31 Ödeshög
Klockarvägen 114, 151 61 Södertälje

Lilla garnisonsgata 41, 254 67 Helsingborg

Hvilke betalingsmuligheder har I?

Vi tilbyder op til 36 måneders rentefri delbetaling med Wasa Kredit eller 24 måneders rentefri delbetaling med SVEA Ekonomi, hvis du bestiller via butikken eller telefonen.
Hvis du bestiller via hjemmesiden, tilbyder vi op til 12 måneders delbetaling med Klarna.
Hvis du bor i Sverige, kan du også betale 30% ved bestilling og resten ved levering.
Vi accepterer også virksomhedsswift og mulighed for at betale med faktura både i butikken og via onlinekøb.

Jeg har modtaget en defekt vare, hvad gør jeg nu?

Du skal reklamere så hurtigt som muligt. For at reklamere, skal du klikke her!
Herefter skal du følge anvisningerne i formularen.

Hvis det ikke er muligt at reklamere via formularen, kan du sende en e-mail til reklamation@semobler.se og følge de samme anvisninger, som du har fået i formularen. Det vil sige, at du skal skrive dit ordrenummer, en kort forklaring på, hvad der er sket, og vedhæfte billeder eller eventuelt en video af det defekte produkt. Så vil vi behandle din sag så hurtigt som muligt.

Hvad er leveringstiden på bestillingsvarer?

Den normale leveringstid på bestillingsvarer er op til 2-3 måneder, men nogle gange kan vi have bestillingsvarer på vej, som ikke er opdateret i leveringsinformationen, og så vil leveringstiden være kortere. Hvis du vil have mere information om leveringstiden for et specifikt produkt, er du velkommen til at sende os en e-mail på info@semobler.se

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

Ved bestilling af større møbler som senge, sofaer og lignende leverer vi til din adresse, og leveringsplanlægningen sker via SMS eller telefonkontakt på forhånd, så tid og dato passer. Indbæring og montering kan tilkøbes som ekstra service, hvilket medfører en ekstra omkostning.

Ved bestilling af mindre produkter som tæpper, lamper og dekorationer leverer vi normalt til et nærliggende postombud, og du vil modtage en bekræftelse med forsendelsesnummer, når ordren forlader vores lager.

Kan man bestille i andre farver end dem, der vises på produktsiden?

Ja, det kan du! Vi har over 20 forskellige farver i velour og også andre materialer som vævet stof, læder, osv.
Hvis du ønsker at specialbestille i andre farver end dem, der er tilgængelige på hjemmesiden, er du velkommen til at ringe til os på 0142-21625, så hjælper vi dig med din bestilling!

Kan man købe gavekort hos jer?

Ja, det kan du! Send os en e-mail på info@semobler.se, så hjælper vi dig.

Hvad er jeres åbningstider i butikken?

Vores åbningstider er:
Mandag - Fredag: 10.00 - 19.00
Lørdag - Søndag: 12.00 - 17.00
Ændrede åbningstider kan forekomme på helligdage.

Har I åbent køb/fortrydelsesret?

Ja, du har 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan afprøve produktet for at se, om det passer dig, men hvis du er i tvivl, skal du bevare original emballage til en eventuel retur.
Du har også 30 dages åbent køb, hvor produktet skal returneres i uåbnet emballage. Åbent køb og fortrydelsesret gælder ikke for tilbudsvarer i kategorien "Lagerrensning/outlet".

Jeg er ikke tilfreds og vil gerne returnere, hvordan gør jeg?

Ved returnering skal du sende en e-mail til info@semobler.se og skrive dit ordrenummer samt hvad du ønsker at returnere. Som kunde betaler du for eventuelle returomkostninger, der afhænger af vægt, volumen og afstand, og dette vil blive meddelt via e-mail. Hvis du har mulighed for det, kan du også returnere direkte til en af vores butikker. Men en returnering skal altid meddeles på forhånd.

Har I fri fragt?

Vi tilbyder fri fragt til størstedelen af Sverige.
Der tillægges dog fragtomkostninger for produkter over 25 kg, der skal leveres til Norrland eller Gotland.
Der tillægges også fragtomkostninger for leverancer uden for Sverige.

Jeg har fortrudt og vil gerne afbestille min ordre, hvordan gør jeg?

Afbestillinger kan kun ske via e-mail. Hvis du vil afbestille din bestilling, skal du sende en e-mail til os på info@semobler.se og skrive dit ordrenummer samt at du ønsker at afbryde din bestilling.

Jeg har ikke modtaget min faktura, hvad skal jeg gøre?

I første omgang bør du kontakte det firma, som fakturaen er oprettet gennem, dvs. enten Wasa Kredit, SVEA Ekonomi eller Klarna.

Hvis du venter på en faktura fra Wasa Kredit/SVEA Ekonomi, vil den komme cirka 30 dage efter, at du har modtaget din bestilling. Hvis du venter på en faktura fra Klarna, vil den komme i forbindelse med leveringen af din bestilling.

Jeg vil gerne ændre min ordre, hvordan gør jeg?

Hvis du vil ændre eller bytte noget i din ordre, skal du sende en e-mail til os på info@semobler.se og skrive dit ordrenummer samt hvad du vil ændre. Så vender vi tilbage til dig og hjælper dig med din ændring.

Jeg har returneret/afbestilt noget, jeg allerede har betalt, hvornår får jeg mine penge tilbage?

Hvis du har betalt direkte til os, vil pengene blive returneret inden for 14 arbejdsdage, fra vi har modtaget dine oplysninger.

Hvis du har bestilt via hjemmesiden og brugt Klarna som betalingsmetode, vil Klarna kreditere dit beløb inden for ca. 3-4 arbejdsdage. For yderligere spørgsmål om Klarnas refusion, skal du kontakte Klarna.